Måste vända tillbaka dygnet,och plugga lite innan skolan -.-

Hejsanhejsan,,sitter här i mammas rum och skriver för att min inte är på haha,jag orkar inte sätta på den heller. Har precis kollat på film "day after tomorrow" fast jag såg den inte från början och jag har sätt lite i slutet förut så jag visste ungefär hur den slutade.Ikväll har jag inte gjort något speciellt,bara suttit och kollat på tv och smällt lite smällare,varit inne hos mormor och lite till hehe.Jag har alltså bara tråkat..Nu måste jag typ sova -.-  .Fast det är bara vad mamma säger,jag tänker inte gå och lägga mej? Ja visst klockan är snart 12 och jag har varit uppe sent varje kväll på hela jullovet typ? Men who cares? Haha..Snart är jullovet slut,jag måste plugga massa,eller jag måste plugga till omprovet i fysik "/,jag hatar fysik. Och så måste jag läsa ut odjuret jag har liksom bara läst nåra sidor i den en kväll. Men nu har jag inte så mycket mer att skriva om,skriver mer imorrn godnatt och sovgott <33.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0