måndag morgon

Godmorgon,,egentligen vaknade jag sju men ändå.Blev precis klar med allt och jag ska gå och möta steffi 10över så jag hinner skriva lite nu. Första lektionen är i alla fall slöjd jag ska ha sy- föratt förra året hade jag träslöjd. Sen efter det har vi idrott och sen är det lunch sen kan jag inte mer å schemat jag vet bara att dom två sista lektionerna är so för sista är so- tema. Idag ska jag i alla fall inte göra så mycket,,kanske ska göra kemi läxan som vi fick fast det är bara det att jag vet inte vilken sida uppgifterna är på som vi skulle göra höhö. Slutar sent idag också om dom inte har ändrat så är det 15.40 tror jag. Ajja skriver sen när jag kommer hem ha det bra hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0