lalala

Hejsan,kom nyss in från mormmor och morfar. Fixade msn åt mormor,hon har köpt en bärbar data nämligen haha. Tänkte skriva när jag var där inne men jag gjorde det inte,vet inte varför. Senare ska vi åka till mammas kompis barn som fyller 20år,,haha hoppas dom har tårta. Har blivit värsta tårta freaket dom senate veckorna eller vad man ska säga. Vet inte när tess kommer hem,,skickade mess för ett tag sen och fråga när hon kommer hem,men hon har inte svarat. Så jag vet ej hur det blir. Juste fan också jag måste läsa "I taket lyser stjärnorna" började idag på svenskan. Kom till kapitel 5,,haha (stolt). Fast dom var rätt så korta och vi läste i en timme tror jag. Men tess ringde måste dra hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0