Kom nyss hem från gammelfarmor

Hejhej kom nyss hem från gammelfarmor,,haha jag åt massor med tårta först så var det en blå prinsesstårta med blåbärsmak dom jag tog två bitar av,,sen smörgåstårta åt 2bitar eller 3 faktist,,en grön vanlig prinsesstårta 1 bit sen en till smörgåstårta som jag tog en 1 av så jag åt sammanlagt ca 8bitar tårta,,dendu haha vilken tjockis jag är asso. Var hos syrrans pappa också fast först kom dom dit sen följde vi med dom hem ett tag kanske en timme var vi där. Jag fick låna dom två första säsongerna av Vänner av dom :D. Men jag missade Top Model :( men det går repris på söndag sa Cajsa till mig så jag kollar då..Ingen säger vem som åkte ut :P!! Men nu måste jag i alla fall duscha,,,bakk skriver inte mer ikväll.


satt och blåste ballonger på vägen dit så hela baksätet var full med ballonger ;P


dom omringade en fan,,fast nu sitter inte jennifer i bilen på bilden så det var lite trångare


Haha,,min coola "farmor" asso,,sa att hon skulle göra så när jag tog kort ;) "peace" (stavning?)


Första tårtan dåra


Och den andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0