kom hem för ett tag sen

hejhej,kom hem från Jossan för ett tag sen.Jojo kom till jossan också vi gjorde inte så mycket eller jo vi gick till ica haha och köpte choklad och jossan köpte Burn och brio. Haha jag gick ju då in på ica fast jag är portad där i två år liksom -.- men jag sätter in en bild på mig som jag såg ut för att dom inte skulle se att det var jag haha Jossan skulle också vara lite rolig och ta på sej nåra konstiga grejor men sen tog hon av sej det för att jojo inte hade nåt så fick jag gå där som ett miffo fast med dom från början tänkte vi ta med oss en jävla tomte som spelar musik,men typ fett pinsamt?Snart tror jag att vi ska äta haha,,,kanske skriver mer senare dah pusshej.


Jojo tog den bilden fast då hade jag bara bulle,,made by jojo


Jag skulle gå såhär fast jag tog av mig glasögonen,jag hade bulle också fast den syns inte på bilden


Jag och Jossan dåra + tomten hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0