jag är ju fett smart asso :D

shuue,,haha jag har kommit på ett sätt hur man kan spela "circus" skivan i datan :D..Jag har den i en stereo och så har jag kopplat i sladden till högtalarna som går till min bas i uttaget på stereon som är till för hörlurar visst är jag smart? För asso jag vill bara kunna spela den i datan föratt det är bättre ljud xD. Annars gör jag ingenting,,måste göra lite läxa för jag har so innan lunck imorrn och no efter lunch och jag har ledigt efter lunch för jag ska till min gammelfarmor som fyller 90 år :D vet inte riktigt vilka om ska åka,,men det blir väl antagligen kul liksom hellre det än att sitta på lektion och så kan jag fråga mamma om jag kan få åka förbi min syrras pappa och säga hej,,jag och min syrra brukade alltid åka dit förut nu brukar hon åka själv föratt jag aldrig följer med.Jag tror jag saknar honom och Cajsa hans tjej,,jag har alltid gillat honom mer än min egna pappa,,jag vet inte värför det kan vara föratt han bodde hemma hos oss när vi var små vilket inte min pappa gjorde någon gång.Kanske inte direkt ska skriva så mycket om det mest för mig själv privat.


Idag sa min lärare att jag skulle göra ompov i fysik på måndag nästa vecka och jag kan ju då ingenting för jag har intre pluggat nånting! Jag kommer fan få IG på omprovet också,,inte bra jag ska typ börja på Jälla i gymnasiet och då kanske jag hade tänkt att bli veterinär det var faktist mamma som fick mig på den tanken att bli veterinär asso,,men jag har alltid tyckt att det är äckligt med blod och grejor när man opererar,,eller annars kanske hästbård eller vad det heter.Och då kanske man ska ha rätt så bra betyg i NO eller? 

  I alla fal hoppas ni får en fortsatt bra dag,,kanske skriver mer senare

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Åh tack så mycket :)

Detsamma sötis <3

2009-01-13 @ 17:30:59
URL: http://emmazzz.blogg.se/
Postat av: Carita

svar: aw cutie, taack så jättemycket! ;*

klicka gärna till mig på bloglovin om du har lust att prenumerera :> kramkalas ^-^ <3

2009-01-13 @ 18:34:32
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: J,

Natta man måste ha MVG nästan i alla ämnen för att bli vetrinär .. :P

2009-01-14 @ 15:30:48
Postat av: J,

Natta man måste ha MVG nästan i alla ämnen för att bli vetrinär .. :P

2009-01-14 @ 15:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0