fredag imorrn

Hejhej,,kom nyss hem från skolan så nu sitterjag och lyssnar på musik (Britney Spears),och så håller jag på med en ballong från igår. Dagen har väl varit ok. Sista lektionen var spanska vi skulle typ översätta en text. Jag blev faktist klar men det kan vara föratt jag slrev av Lina,,vi satt typ och prata om massa typ en låt i en reklamfilm. Nån slags mobbningslåt som jag ville att Lina skulle lära mej för hon har typ hört det på tv ganska ofta säger hon så hon kan  den typ,,och jag kan typ bara sista meningen och det är störande för jag fastnar på den liksom och då kan jag lika gärna lära mig hela :P..

Idag vet jag inte vad jag ska göra ,,för jag och jojo har sagt upp oss om reklamen men dom har ine kommit och hämtat vagnarna och vi hade inte fått nån reklam heller så jag vet inte.

Imorrn är det fredag :D,,då kan jag kolla på vänner (friends) för jag fick ju låna av pappa och cajsa (min syrras pappa),,och så sa david att han ville komma och kolla på en film från när vi var små som han är med i för vi hade kollat på den för några dagar sen (jag,mamma och jennier) och david var ju hos "farmor" igår så jag sa till honom att han är med och då ville han se den.   Nu har jag säkert skrivit ganska mycket onödigt xD,,men jag skriver antagligen senare bajj

Kommentarer
Postat av: johanna

svar : Hah okej ? :P

2009-01-15 @ 15:45:44
URL: http://jjohaannass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0