film : Misa Mi

Hejhej,,jag kollade nyss på film som gick på tv: Misa Mi . Den är ju ganska gammal och jag har sätt den väldigt många gånger men den är faktist väldigt bra :D. Mamma håller på med maten så vi ska snart äta potatisgratäng med kött,,det är ju mumsigt ;). Senare kanske jag ska vara med Johanna? Fast det har jag redan skrivit i ett annat inlägg,får se om hon hör av sig. Nu är jag skit hungrig haha. Idag har jag i alla fall inte gjort så mycket jag åkte asldrig till JC som jag skulle,mamma tyckte att det var för kallt och att avgassystemet på bilen är sönder,vad fan e de? hehe. Men nu ska jag dra och kanske kolla lite på tv,puss och hej så länge  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0