en liten ändring

Hejhej,,kollade på tv för ett tag sen jag kollade på reprisen av Victoria´s secret fashionshow,fast jag zappade lite mellan det och MTV för jag brukar alltid kolla på My Super Sweet 16,det är ett program där dom visar bortskämda ungar som har 16års fester som kostar flera hundratusen dollar,och eftersom att dom är så bortskämda blir dom så diviga av sig eller vad man ska säga,och då visade dom hur vissa fröräldrar tröttnade på deras barn och skickade iväg dom till nåt fattigt land så dom skulla få kännas hur det kändes så att dom skulle lära sig vara trevligare m.m . Så jag tyckte att det var lite irriterande att det gick på TV samtidigt och jag har inte sätt fasionshowen tidigare menmen det är väl inget att göra åt,antar jag? Har inte varit med Jojo än,honär hos Lina så hon ska messa mig sen för jag ska sova där?

Jag har ändrat headern en liten aning,egentligen så är det ju bara namnet som syns men det är färgen och så har jag minskat bilderna lite men jag vet inte om jag ska göra dom större igen? Men jag ska sticka nu kanske skriver mer sen hejdå så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0