Det som jag köpte och lite annat :D



Det som jag köpte:


Linne 65kr och kofta med korta armar 149kr - Från JC (presentkort ;D)



Adidas tröja från stadium 249kr


3 par björnborg trosor 274kr -Björn Borg affären



Annat:


Ett par skor som jag och Jossan provade på Monki 400kr asso dom var skit svåra att få av ;D


Jag inne på H&M tror jag,jossan står bredvid mig hehe ;D

 
Nu syns jossan också haha


När vi skulle åka hem stog det en kille på stationen och gav den lappen till Jossan haha vi tyckte att det var lite kul eftersom att  det står NATTA på den haha


På tåget Jossan ville ju då inte vara med på kort haha men jag tog ändå


Våra skor på tåget från vänster ;D : Jossans,Jojos mina haha


Haha jojos hår var elektriskt hela dagen det stog ut hela tiden haha det kanske syns lite på bilden?


Jag hade ju då världens skönaste bild på Jojo och Jossan men dom verkar ha tagit bort den från min mobil,,tack då..



Tack tjejer för denna roliga dag :D <33


Kommentarer
Postat av: johanna

Hahah det var jag som tog bort bilden :D men aja dagen va bäst puss på dej <3

2009-01-03 @ 20:42:43
URL: http://jjohaannass.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aaah <3 Vi måste göra om deet ! : D<3 O när vi såg den där killen som satt o läste på JC x) Och jag tog dina påsar och sprang runt som en galning 8D O din jävla hicka natta ! O: Jag fick fan damp på dej på NK ! O alla H&M , Ur&Penn o McDonalds som fanns xD O såklart Stadium ! P: Sen också när vi sprang runt o leta efter allt xD O sen Cubus som blev fail "/ Sen den långa kön på Björn Borg ! O-: när jag spillde chokladsås över alla mina påsar !! xO på tåget näre va olja elr ngt ? ;S Sen massa konstiga gubbar som snacka med oss ? Iaf den va bääst <33

2009-01-04 @ 03:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0