Twilight :D

Hejhej,,sitter här i soffan och typ chattar lite på msn. David ligger och sover i soffan brevid. Kollade på film för ett tag sen "Twilight" skitbra :D Har velat se den jävlit länge. Har typ tråkit för det går typ inte att väcka David haha han snarkar xD :P.
Får väl se hur jag kommer somna för jag har liksom inget täcke här bara stora kuddar annars så typ tänker jag väcka David o säga att han får ge mig nåt täcke men det kommer antagligen inte att gå för han sover som en stock hahha.
Nu har jag bara lite tråkit dåra så jag skriver massa konstiga och onödiga saker tror jag xD. Men i alla fall jag skriver mer senare idag "imorrn". Men hejdå så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0