Torsdag morgon

Hejhej,sitter och kollar på tv "vakna med the voice" kollar på det varje morgon xD kartrin soutromeirska eller något sånt var där nyss som gäst xD. Första lektion idag är musik :D. Dom andra lektionerna vet jag inte vad det är bara att vi har spanska nån gång xD. Efter skolan ska jag i alla fall vara med Jojo vet inte vad vi ska göra eller vart vi ska vara,men vi kommer väl på nåt. Ska gå fem över så jag hinner inte skriva så mycket mer,ska sätta in outfit också . Juste idag kommer jag  "beställa" mitt presentkort från gratismakeup.se för jag har just nu 399 poäng och idag kommer jag att få 2poäng som vanligt men jag tror jag tar på HM för då kan jag köpa många grejor som jag vill ha/behöver,,för om jag skulle ta på kicks skulle jag köpa mascaran "the colossal volume" och den ar uppp typ hela presentkortet så.
Men nu skriver jag inte mer,hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0