Tisdag = sovmorgon :D

Hejhej,,sitter här och försöker plugga gjorde det lite igår kväll innan jag gick och la mig. Är inte så jätte säker på allt men kan rätt så mycket. Idag ska jag dra till Gränby tror jag ska köpa minneskort 1GB och mascara fast jag får se jag behöver nytt puder också så jag får se om jag har råd med både och det är ju special pris på mascaran typ överallt nu så jag hoppas men då är det pudrets pris som blir för högt antar jag dom brukar ju kosta lite mer än hundra så där är det nog kört. Men jag har ju redan en mascara så då kan jag nog väntaed att köpa ny till nästa månad för mitt puder är helt sönder och snart slut. Och juste idag är det ju semmeldagen eller kanske man ska säga "fettisdagen"? Som det heter egentligen. Aja men om jag ska hinna plugga lite nu ska jag nog sluta skriva nu.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0