slutat för dagen

Hej bloggen. Nu har jag precis kommit hem. Sitter och knaprar på lite daim jag fick av mamma när hon va på kryssning men påsen är snart slut och jag har inr inte ens ätit mycket. Lyssnar även på musik :D. Ska snart börja fixa en bild åt Emelie som hon ska ha som profilbild på sin blogg. Sen måste jag plugga vilket jag inte kommer palla. Jag hade velat draigt till Gränby och köpa nåra grejor men mamma kommer inte hinna sätta in pengar på mitt kort idag och jag pallar nog inte ha kontant fast det går nog bra ändå kom jag på nu men jag vette fan vem jag ska dra dit med,,det jag ska köpa är i alla fall ett minneskort till mobilen 1GB och en mascara (the colossal volume) som jag länge velat ha men fick en annan i julklapp. Men nu ska jag fixa bilden till Emelie .

Kommentarer
Postat av: Lia

oh tack så mkt :D gullig du e

2009-02-23 @ 18:51:02
URL: http://thelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0