Skidor

shuue,,kom hem för ett tag sen så gick jag och tog lite kkladdkaka som jag bakade igår xD. Sen tog jag kiwi haha och nu sitter jag och lyssnar på Sofijah <33. Har inget att göra idag..Får väl se om jag hittar på nåt. I alla fall idag hade vi matteprov det gick sådär bra. Tror att jag kommer få minst godkänt i alla fall. Haha på irotten åkte jag skidor det var verkligen skit kul då haha bara det att jag ramlade typ hela tiden,hade stort problem att komma upp på backen i början men sen gick det skit bra. Stefi filmade och tog lite kort om hon skickar det kan jag sätta in haha. Hon filmade en gång typ nåra minuter och jag typ ramlade 3gånger haha. Fast sista gången jag ramlade innan vi skulle sluta så gjorde det skitont asso,jag ramlade rakt fram på mage. Skriver kanske mer sneare hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0