Onsdag morgon

Hejsanhejsan. Har precis sminkat mig :P ska göra i ordning gympa kläder snart. Testade nyss de jag köpte igår och mascaran var bra men borsten är stor så de blir lite svårt för jag är van med lite mindre boste då kommer det antagligen kladda. Pudret jag köpte hade jag för längesen också så jag visste ju redan på sätt och vis att den var bra. Men i alla fall idag går jag utan Steffi för hon har sovmorgon (ingen idrott). Och i måndags slutade ju Lina också D': så himla tråkit och så var hon sjuk just den dagen så hon vara bara med på första lektionen (slöjd) sen sa hon hejdå till folk på gympan :( .
Men mu kan jag inte skriva så mycket mer. Iförsej jag skrev inte direkt något om den här dagen xD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0