matte läxan klar

Hejhej,,kom nyss hem egentligen slutade jag 15.00 men jag och Matilda hade matteläxa att göra och innan sista lektionen kom Kristine och sa att det var läxhjälp så då kunde man lika gärna dra dit än att sitta hemma och ändå inte på nåt gjort för man vill sätta sig vid datan. Men nu är jag hemma i alla fall sitter och lyssnar på musik (the veronicas). Väntar på att Johanna ska komma,hon ska komma hit när hon slutat :D. Fast jag måste plugga till So-omprov -.- och så fick jag omprov på kemiprovet också och IG på omprovet i kemi asso jag kommer verkligen inte få bra betyg i NO asso "/ och då kanske inte jag kommer in på Jälla? För liksom jag ska antagligen gå häst linjen istället för att bli veterinär men ändå om jag ångrar mig iksom? Man lär ju behöva ha i alla fall ganska bra betyg i NO för att bli det? I alla fall såg nyss på startsidan att bokrean började igår,,jag hade tänkt att spara mina 200kr från denna månadspeng och lägga ihop den med nästa månads månadspeng och köpa en väska men jag vet inte om jag ska kolla om jag kan köpa I taket lyser stjärnorna istället för jag vill verkligen ha den,,för jag vill läsa den igen den är så jävla bra asso. Men nu ska jag logga in p lite ndra sidor men skriver väl mer senare hej.


Haha jag och Matilda åkte skidor på gympan ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0