Fredag morgon

Hejhej,,sitter och kollar lite på tv "vakna med the voice" veronica maggio var där för en stund sen,,haha hon är tydligen född i Uppsala :P. Sitter och väntar på att rapattacken ska börja fast den är kvart över så steffi skulle komma hit men nu skickade hon ett sms och skrev att hon typ skulle  gå till skolan, så jag vet inte messade och fråga om hon inte skulle komma hit,,men hon har inte svarat så jag vet inte.... Första lektion är i alla fall NO vi har kemi prov har inte direkt pluggat men jag läste igenom sidorna igår innan jag gick och la mig. Slutar 5 över 2 ska vara med Jojo nån gång efter skolan. Har inte så mycket mer att skriva nu hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0