mihi I´m happy : D

hejhejj kom typ hem från stan för ett tag sen och satte nyss päå datan. Har möblerat om lite rummet flyttat min data från sängen för jag använder mest bara laptopen nu..Och då kan jag inte använda mina högtalare spm jag har till den typ med bas och sånt men ajja jag köpte ändå hörlurar idag så.. Aah jag glömde helt bort att blogga igår kväll för vi typ kollade på massa film och sånt.Jojjo sov ju här,vi kollade på IcaAge 3 och American Pie (kommer inte ihåg vad den heter mer men de e iaf den nya) vi kollade på datan på en hemsida alltså. Aah kigår gjorde vi inte så mycke mer än de. Men aah mamma har bytt min skiva idag eller ja fodralet iaf så nu e jag glad (aa). Och aah Jojjo kommer hit sen igen och hämtar sina saker typ så ska vi v'l göra nåt ;p.






mihi ice age ;p


hörlurar (aa) med hello kitty ; D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0