va ute med tess och savannha

chachaa kom nyss in har vart ute med tess och savannha. Jaao från början va jag bara med tess men iaf kan jie berätta lite om vad vie hade för oss :P. Först va jag jue med tess såe gick vie till ica för att vie skulle köpa choco choklad såe ville tess pappa att vie skulle köpa diskmedel ocksåe. Sen had ejag inte med mej mina nycklar när jag drog till tess såe jag kunde inte köpa nåt för ingen va hemma sen när vie kom hem gick jag och åt. Såe kom tess till mig när hon hade lämnat sina saker hemma såe när jag åt upp gick vie ut. såe messa Savannha tess och sa att vie skulle komma till ica såe jag tog me mej kortet såe köpte jag choco choklad och en japp för de va såe jävla längesen man åt japp dåera. Sen gick vie från ica och gick runt lite. Såe gick vie till ftg och kolla lite körde lite kort och sånt. Sen vid nio när dom skulle stänga drog vie till väran gård och satt påe trappan utanför tess port och snacka massa och nue sitter jag här och lyssnar påe musik. ska snart fixa mig till sängen men först måste jag typ fixa mina idrottskläder...Men jag skriver väl mer imorrn pusshej..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett par

rosa hörlurar med blingbling..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-rosa-horlurar-med-blingbling.html



Vad gärna med =)

Kram//M

2009-08-27 @ 00:54:04
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett par rosa hörlurar med blingbling..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-rosa-horlurar-med-blingbling.html



Vad gärna med =)

Kram//M

2009-08-27 @ 00:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0