jahha och vad har jag gjort?

chachaa idag har de inte blivit något riktigt inlägg :P har typ bah gjort om den där tävlingen...Iaf kom nyss hem från årsta åkte med mamma som skulle lämna blommor till en kompis och lite.. Såe nue sitter jag och lyssnar lite påe en av tokio hotels nya låtar "pain of love" heter den och är skiiit bra (aa). Och idag har jag vart med tess savve och såe va gabbe med och sen efter ett tag kom axel ocksåe. Pallar inte skriver såe mycket om de men aah nue ska jag gåe och tvätta håret såe duschar jag bara av mig imorrn såe slipper jag tvätta håret dåe (aa). Shiet jag är fett törstig och har typ vart de hela kvällen -.- och vie har inget vatten som har stått i kylskåpet alltsåe och jag pallar inte ta från kranen för de e såe segt påe att bli kallt mn kanske om man tar is? Ajja ska väl gåe och kolla nue...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0