Tisdag

Sorry för dålig update. Har jue inte nån tid eller så orkar jag inte. Iaf jag har vart med tess dom senaste dagarna fast de har jag jue skrivit men skrev inte igår. Inte på morron heller för jag vaknade försent klockan ringde aldrig eller min mobil var avstängd.. Idag har jag iaf sovmorgon (skönt) :P. Efter solan ska jag nog dra upp till gränby och sätta in pengar på mitt kort. Mamma gav mig min månadspeng i "lösa pengar" istället föratt sätta in dom på kontot. Så nue äre typ överfullt i min "plånbok" det är jue en sånhär plåtsak så det ska "egentligen" bara va kort där typ :P. Men har inte så mycket mer att skriva eller jo. När jag kommer hem från gränby måste jag göra matteläxor -.- komer varadrgt föratt jag alltid blir distraherad av nånting när jag gör dom och dåe såe fort jag inte fattar bah lägger jag ifrån mig böckerna o sätter mig vid datan. Men iaf jag skriver senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0