Tess<33

Hejhej,,kom på att jag inte har bloggat på typ hela dagen? Har typ inte haft tid iaf först när jag slutade var det meningen att kag skulle dra till stan och träffa maxi. Men såe blev de typ inte. Jag hade typ varit depp hela dagen i skolan.Iaf när jag slutade skulle jag möta upp jojo och ge henne en tröja så hon kom till parkeringen så satt jag där och typ lyssnade på musik för mig själv så jävla skönt väder asso. Satt där i typ en timme? Asso de va så jävla skönt satt och lyssna på  "Jesse McCartney - Just So You Know" om och om igen. Sen kom Tess dit när hon hade slutat så gick vi förbi fritisklubben så hade dom typ bakat sockerkaka så vi fick dela på en bit sen blev vi skitsugna på det så vi bestämde att vi skulle baka det när vi kom hem. Men först gick vi till ica och så köpte tess piggelin (en åt mig och en åt henne) sen gick vi hem till mig och baka sockerkaka. Så hade vi lite picknick med det och så gjorde vi energidryck me soda stream det var fett gott och kul. Och såe var Jesper och Andres ute så vi typ skrek på dom med massa konstiga röster och dom typ blev fett förvirrade. Sen när vi skulle ta bort allt så kom dom till min altan och jag började asgarva och när tess kom ut o såg att dom stog där så dog vi båda av garv.. Sen gick vi in och satte oss vid datan så kom dom och plingade påe så drog vi ut. Vi var typ ute hela kvällen med dom. Vi hade faktist rätt så skoj :P. Och nu sitter jag och tess och typ lyssnar lite på youtube haha på sailor moon och hello kitty asso de e bäst haha sätter in lite bilder o sånt...Haha självklart så kan jag jue sailor moon låten utantill fan älskade det när jag var liten jag var helt beroende av det...jusste tess sover här:D<33
 


på kvällen såg vi en igelkott asso shiiet snacka om sommarfeelings...


picknicken <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0