Tävlingen slut utan mig som vinnare..

Hejhej,,som sagt nu är tävlingen slut och mina inaktiva dagar på bloggen också så det betyder att nu blire uppdatering flera gånger om dagen. Tävlingen gick i alla fal sådär jag hade ledningen som etta ganska länge tills jag åkte till nyköping och då kom en annan tjej  som hade varit etta en gång innan mig men hon hade ramlat ner på listan och var inte längre med,,men sen hade hon varit inne typ bara en eller två dagar och liksom fått ihop typ 2000poäng?:S Så jag hoppas att hon inte blir godkänd i undersökningen..I ala fall just nu sitter jag och lyssnar på musik "An Cafe"<333 dom är så jäävla bra. Asso i helgen lyssnade jag på dom och typ drev att dom va skitbra men nu är det faktist seriöst..Jag dör dom är så jävla bra asso. Men nu ska jag fixa mig lite men först ska jag in på gratismakeup.se och ta bort massa forumsbevakningar och lite annat skriver senare när jag är klar då även jag kommer sätta in outfit för typ första gången på skit länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0