Onsdag morgon - wohho morötter ger bra pigment typ :P

Hejhej,,sitter och lyssnar på lite mjjusikk "Jesse McCartney - Just So You Know" asso jag är beroende fan :P. Åt frukost för ett tag sen åt lite yoghurt och tog en morot asso jag har bestämt att jag ska äta morötter varje dag ända fram till sommarn,,man får tydligen pigment av morötter och jag älskar morötter har alltid gjort det :P såe dåe kan man jue bara äta hur mycket som helst :P. Skrev typ inte nåt igår kväll. Men asso jag satt vid datan och va inne bara för jag kollade på andra avenyn och det slutar typ 21.45 men när jag satt här va klockan nåt med 22.40 så jag var tvungen att fixa mig annars hade mamma dampat.. Men jag var i alla fall på gränby dåe fast de skrev jag jue sen kom typ maxi så gjorde jag läxa så va vi med tess och sen stack han då va jag o tess med gabbe efter ett tag. Idag vet jag inte hur det blir ska typ ner på stan med tess tror jag men jag hade tydligen lovat jojo att vara med henne idag också? Eller asso hon ska sova här men jag menar direkt efter skolan. Idag är det typ nån volleyboll turnering i skolan så jag har  bara lektioner fram till lunch idrott och so egentligen engelska också men vi ska tydligen äta lunch den timmen ist. Jusste kom ihåg nue att äta morötter så kanske man får en aning bättre bränna i sommar vem vet?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0