steffis födelsedag idag :)

Imorse när jag o jojo låg o sov vakna vi typ av att  jossan o cissi ringde så vi gick upp o klädde på oss o fixade lite grejs.
Sen typ vid halv tolv gick jag hem o fixade mej o ringde steffi.
Vi skulle till burger king o äta för hon fyller år idag :) .
Och medans vi åt så gick jojo,jossan,cissi o rim hem till mig o fixade massa grejer för vi skulle överraska henne me typ en liten fest. De va skit rolit haha :) Så åt vi glass o massa annat,sen gick vi ut o typ gjorde inte så mycket
sen skulle Rim och Steffi hem.
Och då va de bah jag jojo cissi o jossan kvar så vi gick runt lite ute o typ inte gjorde nåt.
Sen gick jag hem för att jag skulle åka till mammas kompis Stefan som typ fyller år i dag tror jag xD.
Så jag kom nyss hem och ska snart ut me typ jojo jossan o cissi.
Kanske ska sova hos jossan också eller så ska hon sova här vet inte riktigt än hehe vi ar inte bestämt nåt.
Iaf. måste dra nu och göra lite grejs..



          Grattis Steffi!!<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0