skit trött ''/

hejhej!! Idag har jag varit skit trött,på morronen va jag inte så trött men när jag kom till skolan. 
Först på slöjden blandade jag klart min rosa färg till mitt luffarscha ck så nu har jag målat klart de,sen hade vi gympa
vi körde badminton. Sen hade vi lunch de va nåt konstit så jag åt bara mackor xD. Sen hade vi mentorstid o då va jag skit trött jag satt och läste systrar i jeans o jag höll på och somna xD. Sen på matten var jag fortfande lite trött så jag orkade inte göra nåt tal xD. Efter matten hade vi so fast vi skulle få börja typen halvtimme senare så jag och llina gick hem till mig och satte oss vid datan och jojo hade slutat så hon kom också hit haha jag sa till lina att jag skulle köra lite tibia typ i en minut haha men jag körde typ hel tiden xD. Jag kom faktist upp från level 4 till 5 hahahahha. De e fett sämst men jag tror att jag e beroende haha asso seriöst man går omkring o dödar råttor m.m jag blev till och med rädd för en katt när jag o jojo skulle till willys på kvällen haha. Imorrn slutar vi typ vid 12 tror jag elle de e så jag har fattat de xD.

Men iaf. nu ska jag köra tibia haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0