lax ;) xD

Hallojsan! Idag har jag typ inte gjort nånting skulle ha följt me mamma till storvreta men jag gjorde inte de för då skulle jag missa andra avenyn o jag pallar inte kolla på datan xD.
Så de sluta för typ inte så längesen. Har fixat en "header" eller vad det heter asso jag hade skit svårt me de från början men sen fick jag till de men de går typ inte att ha på den stil mallen jag hade från början "bubble-gum" som jag ville ha så jag var tvungen att byta till "love" xD. Min data segar sej oxå så de har varit lite irriterande,,ibland går den liksom inte att sätta på men sen om man slår på den så funkar det xD. Igår var jag på invigning på gränby av nya affärer man fick typ tårta,nån konstig lax och massa annat typ cider och godis xD.


 Idag i skolan blev de lax till lunch älskar lax de är skit gott , sen hemma hade mamma gjort nån konstig korvgryta med pasta de va sådär fast jag blev sugen på hamburgare haha bara föratt jag åt de igår,,nej men jag blev inte sugen jag ville bara ha de istället för mammas mat som hon hade gjort xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0