förstörd kväll,,I guess

Helluu!! När jag kom hem från cissi gick jag in till mormor för mamma va där o jag hade inga nycklar så jag hämtade dom där xD, när jag kom in kollade jag på tv de va hannah montana konsert best of both worlds de hade hållt på ganska länge så jag hann bara se dom 4 eller 5 sista låtarna :( , sen gick jag in till mormor igen och åt fast jag åt typ inget de va nån konstig räk paj xD fast jag åt bara räkorna sen tog jag julvört istället hehe (limpa). När jag kom in igen satte jag mig vid datan och chatta lite o sånt så  prata jag me tess så gick jag upp till henne,vi prata me leo,gabbe och "mårten",dom skulle ha kommit hit o sovit över men dom hade nån kompis från israel som va där så dom kunde inte ''/ så nu har vi inget att göra,tess ska sova här haha vi trodde att vi skulle ha skitkul men vi har skit tråkit o har inget att göra så.
Imorrn måste vi typ gå upp vid 8 typ tess ska till sin mamma o göra lite grejs,,tona håret jag kanske ska följa me x).
Vi får se vad vi hittar på nu vi kanske ska ringa till Emanuel fast när vi ringer honom brukar  vi typ sitta o prata me varandra istället för med honom xD de tycker ju han e skit kul ,, eller inte? haha men vi får väl försöka vara lite sociala mot honom också den här gången xD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0