andra avenyn<33

Tralalalala!! haha idag har jag varit i skolan fast jag tänkte inte gå från början men jag gjorde de ändå xD.
Jag är typ förkyld av nåt slag haha. Jag har typ inte gjort nånting idag typ bara kollat på tv,,ikväll e de andra avenyn yeeiiij!! haha beroende jag är då haha ;). Idag kom Johanna till våran skla på lunchen för hos börja klockan 3 idag för de va öppet hus på hennes skola.
Nu sitter jag typ o gör ingenting eller jag äter upp min tofiffee fast jag vill egentligen spara fast då kommer de kanske att bli gammalt jag har också lite saltlakrits pastiller som jag tror typ är gamla eller asso dom smakar konstigt xD.
Torsdags kvällar och Tisdagskvällar tycker jag går jävlit sakta haha bara föratt jag går och på att andra avenyn ska börja haha. Men nu ska jag åka nånstans och hämta morfar me mamma haha ska lyssna på lite musik på vägen xD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0