lussekatter :D

Idag slutade jag skit sent 20 i 4,,när jag kom hem kollade jag på tv först "Life or Ryan" efter det vare "brooke knows best" och sen kollade jag lite på "laguna beach" alla program på mtv xD,,kollar oftast på mtv hehe. Idag hade jag prov i so jag hade inte tränat nånting nästan,jag har typ inte pallat xD. När mamma kom hem åt vi Jennifer ville ju självklart ha mcdonalds mat så vi åt de,,svull..Sen bakade jag och mamma sarrfansbröd hon gjorde några små bullar med kanel socker och mandel i jag har inte samkat på dom,dom smakar aäkert inte gott jag gillar inte direkt saffransbröd med mandel . Jag gjorde lussekatter dom blev faktist goda fast jag har inget på dom asso russin jag gillar inte russin på lussekatter men de går att äta ibland i alla fall hehe. Imorse höll jag på att komma försent,för det första hade jag inte några byxor som var rena,bara blöta så jag fick sätta in dom i torkskåpet och sätta på mig byxor när jag hade fixat mej klart. Sen kunde jag inte hitta mina nycklar heller så Jennifer fick komma hem och lämna hemma nyckeln. Jag brukar alltid gå med Steffi till skolan och jag va jäte stressad för vi möts 10 över 8 och jag gick hemifrån vid kvart över för jag hittade inte minagympa kläder heller,men som tur var kom hon också senare jag trodde att hon redan skulle ha gått men hon kom också senare och hon trodde att jag redan hade gått men sen såg hon att jag kom på vägen för först tänkte hon gå till skolan direkt. Men nu ska jag göra lite grejor.


Bild på mina lussekatter fast dom var inte klara,på bilden asso xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0