Tredje advent :)

Idag är det tredje advent,,har varit med Therese för hon har sovit här imorse när vi vaknade kollade vi på film Halloween 5,,typ ganska läskig fast ändå inte xD..Sen gick vi upp och åt frukost o fixade oss,efter ett tag gick Therese hem och jag gjorde ingenting för jag va själv då för mamma var och handlade,när hon kom hem gick jag in till mormor och gjorde typ ingenting satt och spela spel på mobilen xD. Mamma gick då till Cissi asso typ min syrras kompis morsa och jag vet inte vad hon gjorde där men  i alla fall när hon kom därifrån åkte vi till skopunkten hittade ett par jätte söta stövlar men jag passade inte så mycket i dom och mamma tyckte att det var för hög klacka på dom,,så vi ska dit nån annan gång. När vi skulle gå ut från skopunkten träffade jag gresa som precir skulle gå in där,de va jätte längesen jag träffa henne sist haha. Innan vi åkte hem igen gick vi in på ikea ett litet tag,när vi kom ut stog dom och sålde munkar så vi köpte nåra stycken dom va typ ganska goda xD. Sen gick vi in till mormor och åt haha xD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0