Sofijah <33

Helluu,,jag har exakt ingenting att göra,sitter och lyssnar på sofijah,,jag knarkar hennes nya låt "när livet sviker" den är bara så bra,,gå in och lyssna :) http://www.myspace.com/sofijahmusic   ..
Nån som kan skicka låtar till mig?? Jag hade liksom mer än 50 låtar och nu är alla borta eller  jag har några som jag hade på mobilen, men dom andra som jag hade på datan är borta för att mammas kompis återställde ju min data förra veckan tror jag att det var. Fast jag har alla på min ipod men det går ju inte att sätta in låtar från Ipoden till datan,,värför kan man inte det? Det gick på min gamla mp3,och Ipoder ska vara bättre än dom? Det är en sak jag inte gillar med Ipoder i alla fall med min xD..  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0