skolavslutning imorrn :D

Idag har jag varit med Johanna,vi vek reklam de va inte lika mycket som de brukar vara bara 3 olika blad xD.
Skolan var väl okej,hade svenska prov idag vet inte hur det gick,fick tillbaka fysik provet idag jag ville verkligen inte få omprov men jag fick IG och kommer få göra omprov nästa termin för de va ju sista dagen idag för imorrn är det julavslutning,jag,steffi och cissi hade träslöjd istället för spanska vi sulle göra klart grejor,jag gjorde klart min ljusstake,ska hämta den imorrn innan avslutningen för jag knde inte ta den idag för jag målade den idag,den fick bli röd haha kke sätter in en bild nån gång,jag tror att jag ska ge den till mamma i julklapp,jag har bara jojo jag behöver köpa till  och jag har inte köpt den än jag vette fan vad jag ska köpa. Nu är det inte långt till julafton :D 6 dagar faktist xD.
I alla fall nu ska jag gå och lägga mej så att jag kommer upp i morrn i förisej behöver jag inte gå upp så tidit som jag brukar men ändå jagska göra lite mer saker på morgonen så godnatt och sov gott <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0