sjuk -.-

idag har jag varit hemma för jag har varit sjuk har haft skit tråkit,har typ bara legat och sovit hela dagen och kollat på tv...
fast nu mår jag lite bättre vet inte om jag ska till skolan imorrn xD. Idag har jag fått min parfym från jultidningarna :D,,den luktar skit gott haha.   Har också skrivit ner till folk vad jag önskar mig i julklapp eller jag har bara skrivit till mormor o morfar och mamma haha av mamma önskar jag mig mest smink och en digital kamera och av mormor skivor och parfym. Måste köpa julklapp till Jojo också men jag har ingen aning om vad jag ska köpa till henne,de får inte kosta för mycket heller för jag måste spara mina pengar xD.
Idag var det andra avenyn på tv haha och på torsdag är det tydligen det sista avsnittet dom visar eller? jag typ fattar inte vad dom snackar om i början (aldså¨innan programmet börjar),,för i söndags sa dom (på tv aldså) att dom skulle visa ett avsnitt i veckan och att det skulle vara i 45 minuter istället för en halv timme och idag sa dom att dom visar de sista avsnittet på torsdag. Men nu ska jag gå och lägga mig i badet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0