knäck :D

Hellu,kom nyss upp ur badet,,sitter och äter lite knäck,de är jätte gott hehe..För nåra timmar sen var jag med Jossan,Johanna kom med henne en snabbis för att hämta sin julklapp hon kunde inte stanna för hon skulle städa sitt rum,jag och Josefine gjorde typ ingenting bara satt vid datan xD,,när hon gick hem gick jag in till mormor och åt lite tårta den var jättegod :D. Vet inte vad jag ska göra nu om jag ska lägga mig i sängen och kolla på tv eller nån film eller om jag ska sitta vid datan,fast jag tror att jag inte kommer få sitta vid datan så länge för mamma,så jag sitter väl här så länge jag får och sen sätter jag på tvn och går och lägger mej,jag brukar oftast göra så på helger hehe xD

Kommentarer
Postat av: evelina

var gärna med och ställ frågor till min frågestund :)

2008-12-23 @ 00:40:56
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Käck är så gott!

2008-12-23 @ 12:21:34
URL: http://jnnfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0