Juldagen

God morgon,jag vaknade vid 12.27 av att min syrra satt och spelade musik ,så gick jag och satte min och kollade på tv haha det var Emil i Lönneberga. Har inga speciella planer för dagen kanske ska vara med Johanna om inte så har jag ingen aning faktist.Jag skulle kunna fortsätta lite från igår kväll att  städa och fixa mitt rum,det har varit så stökit senaste tiden så jag orkade inte att det såg ut så,jag fixade mest hyllorna för jag måste ha någonstans att ställa nya julkklapparna så att dom inte ligger på golvet och skräpar. Det är otoligt dammigt också så jag måste verkligen dammsuga. Ibland gillar jag att städa mitt rum jag vet inte varför men det är nog bara föratt annars sitter jag bara vid datan nästan eller så kollar jag på tv,och jag vill att mamma ska bli lite glad också.Jag brukar alltid lägga kläder som jag har använt 1gång på golvet även fast jag har gjort en klädhängare på slöjden och då vet jag inte om dom är smutsiga eller inte. Nu kanske jag ska gå och äta lite frukost,skriver mer om vad som händer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0