ingen cola -.-

Hejhej,,idag när jag och mamma skulle göra chokladcola så hade vi inte allt man behövde i receptet för man behövde 1dl kakao och vi hade inget alls "/  ,,så imorrn ska vi göra det istället tror jag i alla fall. jag har försökt fixa med bloggen en hel del idag,men jag kommer inte på hur jag ska göra,jag höll på att göra det blått men sen när jag hade gjorde det mesta kom jag på att jag måste göra kommentar sidan och massa annat också så jag orkade inte hehe. Annars har jag faktist inte gjort så mycket idag,vet inte om jag gör nåt senare ikväll  tror inte det i alla fall får väl sitta här och ha tråkit,eller om jennifer har nån kompis här ikväll får jag väl terrorisera dom eller mamma haha det är ungefär det jag brukar göra på kvällarna när jag inte har nåt att göra,typ konstig? Ååh jag är beroende av trailern av "i taket lyser stjärnorna" jag kollar på den typ hela tiden,den är så sjukt bra asso .. Men nu ska jag logga in på msn och se om det finns nån rolig inne,,ha de bra pösshejj 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0