I taket lyser stjärnorna

Helluu,jag gör typ ingenting,har fastnat på en film som verkar vara skit bra "I taket lyser stjärnorna" den verkar vara bästa tidernas film haha ;),,jag och Jojo ska typ kanske se den på premiären 30 januari,,jag fick ju en biobiljett i julklapp,så den går säkert åt på den filmen :D,,dem med msn kan se trailern i Windows Live Today det står att det är nästa filmen för Fucking Åmål och den har jag och Jojo sett väldit många gånger och den är ju inte dålig heller (jag  tror att dom menar att den kommer göra lika stor "succé" som fucking åmål).. 
http://video.msn.com/?mkt=sv-se&vid=353fbfbe-a76b-4b3e-aaca-5a0425419ea4&from=SVSE_PlayNetworks&tab=m1223030652028 tryck på länken så kommer man till sidan där trailern finns ,,kolla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0