har inget o göra,,på en fredag -.-

Helluu! Fredag :D fast jag har jätte tråkit jag har inget att göra på hela kvällen fast jag tror att jag ska kolla på Idol finalen jag har inte sätt typ ett enda avsnitt av idol men jag hejar ändå på Alice haha..Ska kanske kolla på narnia senare jag har inte sett hela ettan xD och så ska jag kolla på 2.an också har fått låna dom :)  ..
Måste fixa till min blogg fast jag e inte så bra på de xD nån som kan hjälpa? (aa)
Träffade tess idag när jag var på väg hem jag vet inte om hon skulle göra nåt i kväll,,får väl messa henne och fråga om hon kan göra nåt..Idag skulle jag ha åkt och kollat på skor och kanske köpt om jag hade hittat nåt men mamma orkade inte idag sa hon så jag får åka imorgon istället -.-   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0