Gränby med Therese

Helluu,kom nyss hem från gränby,var där med Tess och hennes pappa. Jag köpte en kofta på Gina Tricot. Tess köpte en tunika på JC. The colossal volume mascaran som jag önskade finns att köpa på kicks nu,fanns tydligen inte tidigare,eftersom att jag fick en jävla konstig Nivea mascara,Nivea suuuuger!! Även fast jag har min fundation i deras märke men ändå deras mascaror suger,,asso den som jag fick ska tydligen vara vattenfast den heter "maximpact" usch vad jag hatar den..Den har världens minsta borste fan,,asso man kan tro at det inte ens är en borste,nån som har den?
är den bra?,,för jag tänker i alla fall inte använda den,mamma får skylla sig själv att hon köpte den till mig istället föratt vänta till den jag ville ha kom ut i affärerna,,för nu finns den ju..
I alla fall nu ska jag dra hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0