freedag :D

shuue!! Idag började jag halv nio som vanlit,första lektion va NO - fysik jag hatar fysik det är fett drygt..Efter de var det fredagsfika fast vi tog inte något så vi gick till ica för dom andra hade gått dit asso jag steffi karin och matilda gick dit och jossan,lina,lidia,ingrid och cissi va redan där, sen hade vi so tror jag kommer inte ihåg så mycket och vi hade nåt efter de sen lunch vi fick kycklingfilé och potatisgratäng fast jag åt bara kyckling och så fick man vaniljglass efter föratt det är nobeldagen idag tror jag att de va. efter lunchen hade vi nånting och som sista lektion engelska vi hade prov jag tror att de gick ganska bra men vet inte riktigt. när jag kom hem satt jag mig och kolla på tv ett tag och så kom jennifer hem och satt o spela gammal musik hon liksom satt och lyssna på samma låt om och om igen,,efter ett tag gick jag och satte mig vid datan och fixa massa grejer kollade skivan som jag hade satt in alla mina grejer på från datan för min data va skit seg så jag tog bort allting och la in på skivan,och när jag hade satt in skivan så fanns de inget på den,,jag fick panik eller jag höll på och svimma fan,,men så kolla jag i papperskorgen på datan så fanns allting där,,jag blev fett lättad omg asso.

Senare ska jag vara med Johanna hon ska sova här för vi ska ut och dela reklam imorrn och jag tror att vi ska ut vid 12 eller nå sånt och då kommer de bli lättare om hon sover här xD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0