dagen : sådär

Helluu,det är dagen före julafton och jag känner fortfarande inte direkt nån känsla av att det är julafton imorrn,men jag hoppas att det blir bättre imorrn ;D . Idag har jag inte gjort någonting nästan bara suttit vid datan. Tess var här för ett tag sen egentligen tror jag att det var meningen att hon skulle vara med Jennifer,men hon var med mig hehe,vi gjorde inte direkt något satt mest vid datan och snackade lite.  

Jag "fikade" nyss med mamma jennifer och mammas kompis johnny,vi åt lite macka med julskinka fast jag var inte så sugen så jag drack äppelcider istället. Jag satt och pratade med Johnny om att ladda ner musik hehe,om att det är olaglit och att man inte kan få tag på vissa låtar (t.ex sofijah) utan att ladda ner dom,så på ett sätt är det väl bra att det finns program man kan ladda ner musik från,eller? Vad tycker du?
Jag har laddat ner ganska mycket musik mest Miley Cyrus och Sofijah,,men jag har ändå önskat mej alla Mileys skivor i julklapp och så gör inte alla? Om man laddar ner musik t.ex från sin idol då är man väl bara taskig egentligen? Eftersom att den personen förlorar massa pengar  på det.

Snart är det faktist julafton  om exakt 45 minuter xD men bara för att man är vaken klockan 00.00 behöver man ju inte direkt börja öppna paket för då har man ju inga kvar sen imorrn när det är mer på riktit haha.
Ni får ha det så bra,,hejdå!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0