andra advent med brända mandlar

Helluu!! Idag åkte vi hem från mammas kompis för vi sov där och emelie följde med oss hem. När vi kom hem hade jag inget att göra så jag gjorde egna hemgjorda brända mandlar dom blev faktist ganska goda :) fast dom blev ganska röda för jag råka ha i för mycket karamellfärg haha. När jag nästan precis hade gjort klart dom kom Emelies lillebrorsa Jacob hit,,vi gick in till mormor och morfar fast mormor va inte hemma bara morfar också va våran gammelfarmor där oxå.
Sen gick vi in efter ett tag till mig och gjorde typ inget sen la jag mig i soffan och kollade på tv föratt jag var skit trött för jag gick typ och la mig vid 4 nånting och gick upp tolv för att en viss Emelie väckte mig... Efter ett tag kom jojo o vi typ gjorde inte så mycket vi gjorde ägg löskokta och dom blev lite överdrivet lösa xD Men vi gick till willys efter de och köpte choklad så gick jag hem till mej och kolla på andra avenyn o hon gick då hem till sig ofc. xD
Men nu ska jag gå och lägga mig i badet haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0