23 dec

Idag är det dan före dopparedan :D. Jag har precis fixat julklappssnöre på mammas julklapp,jag slog in det i förrgår tror jag eller kanske igår men då hade vi inge snöre men mamma köpte det tidigare idag så nu har jag lagt hennes julklapp under granen. Jag undrar vad jag har fått av  Johanna,jag ska inte öppna julklappen som jag fick av henne förns imorrn på julafton,det är nåt mjukt av nåt slag i alla fall. Jag och mamma ska gör julgodis idag tror jag för hon sa till mig att slå upp recept på cola (julgodis) på internet men jag hittade inget,någon som har något gott recept på julgodis? mejla eller kommentera ([email protected]) . Anldningen til att jag inte gjorde det till en länk är föratt man mejlar inte genom hotmail då eller?,för det brukar ju komma upp en sån här annan grej outlook express eller vad det nu heter.
Har inget att göra på resten av dagen får väl fråga om nån kan göra nåt,men nu ska jag i alla fall gå.

Kommentarer
Postat av: isabelle

sv: jag vet inte, har inte testat den än :P

2008-12-23 @ 18:31:01
URL: http://isabellejo.blogg.se/
Postat av: Jenny

God Jul!

2008-12-23 @ 19:32:55
URL: http://privatskitsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0