22 dagar kvar till Julafton :D

Helluu! Idag har jag inte gjort nånting bara suttit och kollat på tv sen jag kom hem,jag skulle egentligen ha pluggat men jag orkade inte fast egentligen måste jag plugga för jag har engelskaprov på fredag pluggade lite på mentorstiden men ändå. Idag började jag 5 över halv 10 och slutade 5 över 2 så de har inte varit så lång dag idag. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att vi ska äta,,pannkaka haha ;),,idag är de bara 22 dagar kvar till julafton eller? Jag har inte direkt så himla mycket koll på dagarna haha jag har inte ens köpt nåra julklppar eller nånting,,vet inte vilka jag ska ge till heller för jag håller på o sparar mina pengar till jullovet då jag ska till stockholm och shoppa med nåra kompisar,,längtar till julen och till stockholm så slipper jag spara mina pengar så jag kan köpa saker så fort jag får pengar istället xD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0